SaldeoSMART to kompleksowe rozwiązanie dla firm, ułatwiające zarządzanie dokumentacją i procesami księgowymi.
To narzędzie, które daje możliwość wystawiania faktur, odczytywania i obiegu dokumentów w firmie, idealne rozwiązania dla przedsiębiorstw posiadających wiele oddziałów lub pracowników pracujących poza siedzibą firmy.
Do pracy w SaldeoSMART wystarczy smartfon lub komputer z dostępem do internetu.
SaldeoSMART przechowuje wszystkie dokumenty w jednym miejscu, z możliwością wglądu w dokumentację w każdym miejscu na świecie i o każdej porze.
Pożegnaj papier i wprowadź innowacyjność w swojej firmie:
-
- program do wystawiania faktur,
- automatyzacja procesów księgowych dzięki OCR,
- bez papierowej wersji dokumentów SaldeoSMART pozwala na całkowitą pracę zdalną,
- tworzenie obiegu własnych typów dokumentów z możliwością samodzielnej zmiany i rozbudowy procesu,
- kontrola płatności,
- archiwum dostępne 24/7,
- integracja z ponad 40 programami księgowymi (m.in. z KSP i enova365).
W zależności od pakietu i zakresu udostępnionych funkcjonalności program daje szerokie możliwości ułatwienia codziennej pracy:
|
|
|
|
Twój asystent |
Asystent firmy |
 Specjalista |
 Ekspert |
wystawianie faktur (5 miesięcznie) |
wystawianie faktur | wszystkie funkcje pakietu Asystent firmy | wszystkie funkcje pakietów Asystent firmy i Specjalista |
wysyłka do KSEF | wysyłka faktur do KSEF | OCR faktur i wyciągów bankowych | obiegi faktur sprzedaży i zakupu |
generowanie JPK_FA | OCR faktur (20 kredytów miesięcznie) |
wysyłanie i pobierania faktur z KSEF | obiegi innych typów dokumentów |
OCR faktur (5 stron faktur miesięcznie) |
pobieranie faktur z KSEF (w ramach 20 kredytów) |
automaty do rozliczania transakcji bankowych | wewnętrzne narzędzia komunikacji z klientami |
e-archiwum dokumentów (do 20 miesięcznie) | e-archiwum dokumentów | zakładanie zadań cyklicznych | |
kasa (KP, KW, raporty kasowe) |
rozliczanie zaliczek pracowników | ||
teczki pracownicze | dla pracownika podgląd własnej teczki kadrowej |