SaldeoSMART dla nowoczesnego przedsiębiorstwa

SaldeoSMART to kompleksowe rozwiązanie dla firm, ułatwiające zarządzanie dokumentacją i procesami księgowymi.
To narzędzie, które daje możliwość wystawiania faktur, odczytywania i obiegu dokumentów w firmie, idealne rozwiązania dla przedsiębiorstw posiadających wiele oddziałów lub pracowników pracujących poza siedzibą firmy.
Do pracy w SaldeoSMART wystarczy smartfon lub komputer z dostępem do internetu.

SaldeoSMART przechowuje wszystkie dokumenty w jednym miejscu, z możliwością wglądu w dokumentację w każdym miejscu na świecie i o każdej porze.

Pożegnaj papier i wprowadź innowacyjność w swojej firmie:
    • program do wystawiania faktur,
    • automatyzacja procesów ksiÄ™gowych dziÄ™ki OCR,
    • bez papierowej wersji dokumentów SaldeoSMART pozwala na caÅ‚kowitÄ… pracÄ™ zdalnÄ…,
    • tworzenie obiegu wÅ‚asnych typów dokumentów z możliwoÅ›ciÄ… samodzielnej zmiany i rozbudowy procesu,
  • kontrola pÅ‚atnoÅ›ci,
  • archiwum dostÄ™pne 24/7,
  • integracja z ponad 40 programami ksiÄ™gowymi (m.in. z KSP i enova365).

W zależności od pakietu i zakresu udostępnionych funkcjonalności program daje szerokie możliwości ułatwienia codziennej pracy:

 

 

Twój asystent

Asystent firmy

 Specjalista

 Ekspert

wystawianie faktur
(5 miesięcznie)
wystawianie faktur wszystkie funkcje pakietu Asystent firmy wszystkie funkcje pakietów Asystent firmy i Specjalista
wysyłka do KSEF wysyłka faktur do KSEF OCR faktur i wyciągów bankowych obiegi faktur sprzedaży i zakupu
generowanie JPK_FA OCR faktur
(20 kredytów miesięcznie)
wysyłanie i pobierania faktur z KSEF obiegi innych typów dokumentów
OCR faktur
(5 stron faktur miesięcznie)
pobieranie faktur z KSEF
(w ramach 20 kredytów)
automaty do rozliczania transakcji bankowych wewnętrzne narzędzia komunikacji z klientami
e-archiwum dokumentów (do 20 miesięcznie) e-archiwum dokumentów zakładanie zadań cyklicznych
kasa
(KP, KW, raporty kasowe)
rozliczanie zaliczek pracowników
teczki pracownicze dla pracownika podgląd własnej teczki kadrowej